2016. november 23., szerda

Örülj, hogy lány/fiú- Janikovszky Éva után szabadon



Azért az ultrahang előtti napokban már paráztam. Most akkor fiú vagy lány? Mert ha fiú, akkor nem lesz imádott, sokat várt kislányom. Ha kisfiú, akkor engem fognak imádni, de mihez kezdek majd vele? Nem lövök a fiús dolgokhoz, a focihoz meg a harci játékokhoz, meg amúgy is, mi lesz, ha fiú???
            Na és persze a lelkifurdalás, hogy tartok a kisfiúktól. Mert Gergőcske, ha fiú, megérzi, hogy tartok tőle. Milyen ciki már, ha valakit az édesanyja már az elején így vár? Oké, nem vagyok normális, ezt már tudjuk. Timi, a pszichológusom amúgy is megmondta, hogy nem baj, ha hülye vagyok, ha stabilan hülye vagyok. Ez az.
            Aztán mégis bennem motoszkált a kisördög. De a kisfiú, az olyan….cukker. Meg büszke, fiús anyuka lehetek. Inkább csak a kíváncsiság tartott már izgalomban. Tudjuk már meg!
            Bevallom, rápisiltem a szódabikarbónára. Kettőt pukkant, de nem pezsgett. Szóval lány. Néztem a kerekedő hasamat. Hegyes vagy szétterülő?
-Hegyes- mondta a húgom.
-Szétterülő- mondta Áron.
Fantasztikusan ki voltam segítve. Anyu meg zollstockkal rohangált a szobámban, és mindent gondosan felmért közben centire. Hova kerüljön a kiságy, a pelenkázó, ha majd hazajövünk. És babakocsit is milyet válasszunk? Multifunkcionálisat vagy egyszerűt?
Én csak szerettem volna tudni végre, hogy minek örüljek. Mert egyértelmű, hogy annak örülök, ha egészséges.
Aztán a szép, szombat délelőttön felkerekedtünk Áronnal, és elmentünk Andihoz, a friss fiús anyukához, akinek a mosolya az arcán fordított arányosságot mutatott a fáradtsága mértékével. Ádámka másfél hónapos, de Andi már dolgozott néha, erejéhez mérten. Hasamra kente a trutyit, aztán néztük a monitort, Figyeltük nagy csendben. Andi jobbra-balra forgatta  a hasamon azt az izét, közben összevonta a szemöldökét, hümmögött.
-Nem látom, nem mutatja magát- mondta. Pont belóg a lába-magyarázta.
-Sejtésed sincs?- kérdeztem.
-De van- mondta Andi sejtelmesen. Lélegzet visszafojtva vártuk a folytatást- szerintem lány.
-Óóóó.
-De várjatok. Ebből a szögből látszanak is az ajkak. Fütykös viszont nincs..
Megszorítottuk egymás kezét. Lányunk lesz. Akkor még nem volt tutibiztos, rá egy hétre azonban megállapították a genetikai ultrahangon is, hogy Cuncibaba kislány. Kislány!!!!!!!!! Lili Anna. A mi is Lilink.
Otthon Samu kutya hozta a hírt, nyakába rózsaszín szalagot kötöttünk ennek örömére. Anya nagyon boldog volt, máris ráállt a rózsaszín holmik keresésére. Így festett Samu kutya nyakában a szalaggal:



Én pedig kezdhetek elgondolkodni, hogyan kezeljem majd a női hisztit, a hiperérzékenységet (magamból indulok ki), és a tényt, hogy Lilike olyan apás lesz, hogy csak na. De ezzel együtt is nagyon boldog vagyok.  Vagyunk. Aztán még jöhet meglepetés áprilisban is, ha kibújik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése