2016. november 23., szerda

Lepkék, bubi, kutymorgás- avagy nicsak, ki mocorog?





Tudom, mostantól ez jön, az „Első”-vel kezdődő e-s mondatok ideje. Az első négykézláb-mászás, az első felállás, az első szavak, az első leírt szó, az első pasi…Első, első, első. A kívülállók csak a fejüket fogják, de nekem ez lesz az univerzum mozgató-ereje mostantól pár évig. Na meg a salsa. (Ha-ha)
Az első mocorgást mindenki mágikus magaslatokba emeli. Híres írók és zeneszerzők példakép- zenéiket és művüket hallva mozdulnak meg először.  Természetes, hogy a sajátod is valami misztikus tevékenységed űzése közben fog jelt adni magáról. Például tánc közben, így szinte biztos, hogy ünnepelt kubai salsa-táncos lesz majd, vagy kedvenc könyved olvasása közben, ami majd őt is szép dolgokra inspirálja. Így boldogan vártam én is az elsőt.
De nem történt semmi, sem a 17. sem a 18. héten. Vannak babák, akik már ilyenkor megszólalnak. A 14. hét táján volt egy érdekes érzésem, mintha moccanást éreztem volna belül, de csak egy pillanatig, aztán hetekig némaság. Pedig buzgón figyeltem a pillangókat és a buborékokat, ugyanis állítólag ehhez hasonló érzés. Nálam nem volt se bubi, se lepke. Aztán a chates babás csoportunkban (várandós és már szült régi barátnék csoportja, nemrég alakultunk…) egyik barátnőm felvilágosított, hogy bullshit az egész, nincsenek rovarok és buborékok sem, csak bélgázok, és ehhez hasonló kutymorgások, csak épp középtájt, nem oldalt a beleimnél vagy fenn a gyomromban. Ennek már volt értelme, valóban, mert már másnap rájöttem, hogy érzem. Az oldalamon fekve ismét megmoccant Lili. Ijedtemben felültem az ágyban, mintha egy idegen objektum fészkelte volna magát belém. Aztán leesett, hogy semmi gond, ez csak a lányom. Minden erőmmel összpontosítottam, hogy újra jelt adjon, de nem történt semmi.
Rá két napra aztán végérvényessé vált, hogy Valaki birtokba vette a testem. Az ágyon feküdtem azon a péntek estén, és Áronnal beszéltem telefonon. Kinn a konyhában a húgom ordított épp teli torokból Anyuékkal, szóval volt jó kis hangulat, ahogy a babás Nagykönyvben meg van írva.  Cuncibaba pedig ekkor szép ütemesen mocorogni kezdett bennem. Puha, gyengéd pulzálás volt a köldököm alatt, a hólyagom tájékán és vagy tíz másodpercig tartott. Azta…. Mondom én, hogy Apás lesz, Áron hangjára éreztem először a mocorgást. Áron persze nagyon fel volt dobva , mondtam is neki, hogy ne örüljön annyira, mert lehet, hogy megnyugtatni is ő tudja majd csak, és akkor aztán szép éjszakák elé nézünk.
A majdani éjszakázások rémei amúgy is sötét fellegként ülnek a fejem fölött, és egy középkori kínzókamra képével fenyegetnek. Hogy a jó életben lehet ezt végigcsinálni? Mindegy, még messze van. Maradjunk a mocorgásoknál. Azóta érzem. Éjszaka. A metrón. Az ágyon fekve. És igen, tánc közben is. Szóval lehet, hogy mégis kubai salsatáncos lesz.
De ha nem is, akkor is felemelő érzés érezni, hogy él és velem van.  Aztán persze aggódni, hogy miért nem mocorog gyakrabban, vagy éppen MIÉRT mocorog gyakrabban, pihen-e eleget odabenn a jó kis komfortos anyaméhben. Vagy hogy nem túl szűk ott benn neki? Hogy nem kap pánikrohamot?
De mindezekkel együtt is fantasztikus ez a kutymorgás. Hívjuk lepkének vagy buboréknak vagy bélgáznak, nekem tökmindegy. A lényeg, hogy van. Felér a legvadabb szex-élményemmel vagy egy őrjítő orgazmussal. Oda nem adnám semmiért. Még egy pohár vörösborért sem. Pedig az lecsúszna néha. Tényleg. Cuncibaba mocorgása mindent visz. Mindenkinek csak ajánlani tudom. A pasik nem is tudják, mit veszítenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése